Ahad, 14 Mac 2010

maaf

1. kita dah nak grad dah...rasa cepat je masa berlalu kan..aku rindukan ukm ni, kawan2, sahabat-sahabat, teman rapatku..kawan baikku..dan juga yang pernah ku kenali selama mana aku berada disini.

2. aku ingin memohon kemaafan sekiranya selama aku duk kat ukm ni, aku ade buat owg sedih, kecewa, xpuas hati..or menaruh harapan terhadap diriku ni.

3 kita manusia, semuanya xsempurna..ade mata sepet, ada pp tembang, ada kaki kudung..huhuhuh..cuma kita bersyukur je dengan pemberian ilahi kepada kita.

4 aku mengharapkan hubungan dengan kawan2ku yang rapat seketika dulu kembali terjalin.

4 aku rindukan senda gurau kawan2.

5 aku rindukan suara kawan2.

6 aku rindukan kamu semua.....

7 maafkan lah aku diatas segala kesilapan yang pernah aku lakukan.....

9aku mengharapkan hubungan kita terjalin semula.

10.buangkan lah sikap ego masing2.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komeng2..jangan malu jangan segan

Senarai Blog Saya